Voorbereiding

7 juli 2013 - Alblasserdam, Nederland

Het komt nu allemaal wel erg dichtbij.  Nog 16 dagen en dan vertrekken we. Een reis die we al bijna anderhalf jaar aan het voorbereiden zijn. Dat het Indonesie, het land van mijn roots, zou worden was wel duidelijk. Maar welke eilanden, plaatsen, vliegtickets en welke reisorganisatie is nog een hele puzzel geweest. Uiteindelijk is het Sumatra (avontuur, jungle) Java (roots, cultuur) en Bali (cultuur, strand) geworden met Bangkok als begin- en eindpunt. Een 5 weken lange, afwisselende reis en programma. Borneo en Sulawesi (Makassar) doen we gewoon volgende keer ;-)).

Inmiddels zijn nagenoeg alle voorbereidingen gereed. Paspoorten, inentingen, malariapillen, reisapotheek, klamboes, alles ligt klaar dus we kunnen gaan. We gaan proberen om zo vaak mogelijk onze belevenissen en foto's met jullie te delen. Leuke reacties zijn natuurlijk altijd welkom.

to be continued.......

to be continued.......

1. Conny de Bruijn:
    8 juli 2013
    Het wordt nu echt aftellen. Na zo'n lange voorbereiding eindelijk op reis !!! Wij wensen jullie heel veel plezier en geniet van alles wat jullie gaan meemaken. Gr van Rein, Conny, Lars en Bjorn
  2. Chris:
    8 juli 2013
    Na anderhalf jaar eindelijk zover! Leuk, spannend, maar ongetwijfeld ook met de nodige stress. Het belangrijkste doel is dat jullie een hoop ervaring op doen en heel veel lol hebben. Wij wensen jullie ook via deze weg selamat jalan dan selamat makan
    ;-). GENIET!

PS. Ik hoor wel of een botol cebok jullie bevalt
  3. Marianne van loon:
    9 juli 2013
    Zo staan we er over te praten en nu is het al bijna zover.Gerrie,Michel,Ruben en Noa heel veel plezier en geniet van deze prachtige reis
  4. Kallitsa:
    12 juli 2013
    Ha lieverds

Wat een reis en wat een voorbereiding he?
    Spannend hoor en wat leuk dat we nu zo lekker kunnen mee genieten.
    We zien er naar uit dat Djinty hier gezellig komt logeren. Die zal het best goed krijgen hier in het Giese.
    Nog de laatste aankopen voor jou Ger deze en komende week, niet teveel, anders zijn de koffers voor de terugreis aankopen ook al gevuld
    We horen elkaar xx Kallits
  5. Marcel:
    19 juli 2013
    Hi Michel en gezin,

Eindelijk is het zover! We wensen jullie een onvergetelijke fijne reis en een behouden terugkomst. Geniet ervan!

Marcel en Winni Booij
  6. Addy: